Subscribe:

Pages

ႏႈတ္ခြန္းဆက္စကား

Photobucket
ကၽြန္ေတာ့ စိတ္ရဲ႕ ထြက္ေပါက္ေလး တစ္ေနရာကို အလည္ေရာက္လာေပးလို႔ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။

Sunday, May 20, 2012

ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႕႐ိုေသပါ (ေဒသနာေတာ္)



ဒီတစ္ပတ္ တနဂၤေႏြေန႔မွာေတာ့ ေမလ (၆) ရက္ေန႔က ေဝငွခဲ႔တဲ႔ ဆရာေတာ္ႀကီး ဦးတင္ေမာင္ညိဳ ရဲ႕ “ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႕႐ိုေသပါ” ေဒသနာေတာ္ကို ေဝမွ်ေပးသြားခ်င္ပါတယ္။ ရက္သတၱပတ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခုလို ကၽြန္ေတာ့ Blog ေပၚမွာ ေဒသနာေတာ္မ်ားကို ေဝမွ်ခြင့္ေပးတဲ႔ ဘုရားသခင္ရဲ႕ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းမိသလို၊ ခုတစ္ပတ္ ေဒသနာ အားျဖင့္လည္း ဖတ္ၾကားနာသူအေယာက္စီတိုင္း တည္ေဆာက္ခြန္အားယူစရာ ျဖစ္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းမိပါတယ္။ ဖတ္ၾကားနာသူတိုင္းအား ဘုရားသခင္ အသစ္ေသာေကာင္းႀကီးမဂၤလာမ်ား ေပးပါေစ။ Amen!


နိဒါန္း
ဓမၼေဟာင္းကာလက ဘုရားသခင္သည္ လူမ်ားႏွင့္ ဆက္ဆံရာ၌ ပေရာဖက္မ်ားအားျဖင့္ ဆက္ဆံပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္ လူမ်ားသိေစလိုသည့္အရာကို ပေရာဖက္အား ၾကားေျပာၿပီးမွ လူမ်ားကို တဆင့္ ျပန္၍ ေျပာေစပါသည္။ ပေရာဖက္သည္ လူတို႔ႏွင့္ ဘုရားစပ္ၾကား၌ ၾကားခံဆက္သြယ္ေပးေသာ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္သည္။ ပေရာဖက္သည္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ကို ကိုယ္စားျပဳပါသည္။ ပေရာဖက္မ်ားကို ေရတြက္ပါက သမၼာက်မ္းစာ ေဖာ္ျပခ်က္အရ ၁၆ ေယာက္ ရိွပါသည္။ အႀကီးစား ပေရာဖက္ ၄ ပါး ရိွပါသည္။ ေဟရွာယ၊ ေယရမိ၊ ေယဇေက်လ ႏွင့္ ဒံေယလတို႔ ျဖစ္ၾကပါသည္။ က်န္ပေရာဖက္မ်ားက ပေရာဖက္ငယ္မ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ယေန႔ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းမွ (၃ ရာ) တြင္ ေဖာ္ျပထားေသာ အေၾကာင္းအရာကို အေျချပဳ၍ ယံုၾကည္သူမ်ားႏွင့္ အတူ ဆင္ျခင္လိုပါသည္။ ထိုအေၾကာင္းအရာကို ဆင္ျခင္ႏိုင္ဖို႔ရန္  ဣသေရလသမိုင္းေၾကာင္းကို သေဘာေပါက္သိရိွထားဖို႔ လိုပါသည္။

ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႕႐ိုေသပါ
ယာကုပ္၌ သားတစ္ဆယ္႔ႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ သမီးတစ္ေယာက္ရိွပါသည္။ ယာကုပ္အား ဘုရားသခင္သည္ ဣသေရလ ဟူေသာ အမည္သစ္ကို ေပးပါသည္။ ဣသေရလသည္ ဘုရားသခင္ထားေသာ ခါနန္ျပည္၌ ေနစဥ္ ထိုျပည္၌ အစာ ေခါင္းပါးျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အစာရဖို႔ အဲဂုတၱဳျပည္၌ သြား၍ ဝယ္ရပါသည္။ ထိုအခ်ိန္၌ အဲဂုတၱဳျပည္တြင္ အႀကီးအကဲ ျဖစ္သူက ယာကုပ္၏ သားေယာသပ္ျဖစ္ေနပါသည္။ ေယာသပ္သည္ ဘုရားသခင္၏ အၾကံအစည္ေတာ္ အားျဖင့္ အဲဂုတၱဳျပည္သို႔ ေရာက္ရိွေနသူ ျဖစ္ပါသည္။ ယာကုပ္သည္ ဘုရားသခင္ကို ခ်စ္ေသာသူ ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူ သြားလာေသာသူ ျဖစ္သည္။ သူသည္ ဖခင္ႏွင့္ အတူ ရိွခဲ႔စဥ္ အစ္ကိုတို႔က မနာလိုအမုန္းထား၍ ေရာင္းစားသျဖင့္ ဣရွေမလလူေပါတိဖာအိမ္သို႔ ေရာက္သြားပါသည္။ ထိုမွတဆင့္ ေပါတိဖာ၏ ဇနီးက ေယာသပ္ကို ႏွစ္သက္ၿပီး ျမဴဆြယ္ေသာ္လည္း လက္မခံ ျငင္းပယ္သျဖင့္ လွည့္စားၿပီး သခင္ေပါတိဖာကို တိုင္သျဖင့္ ေထာင္က် သြားပါသည္။ ေထာင္ထဲေရာက္ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္သည္ ေယာသပ္ႏွင့္အတူရိွသျဖင့္ ေထာင္မွဴးေရွ႕၌ မ်က္ႏွာရပါသည္။ ေနာက္ဆံုး၌ ေထာင္မွလြတ္ၿပီး အဲဂုတၱဳျပည္၌ ဒုတိယအႀကီးအကဲျဖစ္သည့္တိုင္ေအာင္ ခ်ီးေျမႇာက္ ခံခဲ႔ရပါသည္။ ရွင္ဘုရင္သည္ ေယာသပ္အား အထူးအားကိုးၿပီး တိုင္းျပည္အား ေယာသပ္ကို စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ေစပါသည္။ ဘုရားသခင္ ေဖာ္ျပသည့္အတိုင္း ေယာသပ္သည္ ျပဳခဲ႔သည္။ ေယာသပ္အသက္တာ၌လည္း ဘုရားသခင္ ေျပာသည့္ အတုိင္း ျဖစ္ပ်က္ခဲ႔ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အသက္တာ၌လည္း ဓမၼေဒသနာ ၾကားနာရသည့္အခါျဖစ္ေစ၊ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ဖတ္သည့္အခါ ျဖစ္ေစ ဘုရားသခင္ ေဖာ္ျပသည့္အရာကို ခံယူပါ။ ဘုရားသခင္ မိမိအား ေျပာေနသည္ဟု စိတ္ခ်ၿပီး လက္ေတြ႔လုပ္ေဆာင္ပါ။

ယာကုပ္သည္ မိမိေနရာ၌ အစာေခါင္းပါး၍ အစာရိွသည္ဟု ၾကားေသာ အဲဂုတၱဳျပည္သို႔ မိမိသားမ်ားကို ေစလႊတ္ပါသည္။ ေယာသပ္အစ္ကိုတို႔သည္ အဲဂုတၱဳျပည္သို႔ ေရာက္ၿပီး ေယာသပ္ေရွ႕ဝင္ေသာ္လည္း ေယာသပ္အား မိမိတို႔ညီမွန္း မသိၾကပါ။ ေနာက္ဆံုး၌ သူတို႔သည္ မိမိညီေယာသပ္ျဖစ္သည္ကို ေယာသပ္၏ ေဖာ္ျပမႈအရ သိၿပီး ဖခင္ ယာကုပ္ကိုလည္း ေခၚ၍ ဣသေရလႏွင့္ မိသားစုတို႔သည္ အဲဂုတၱဳျပည္၌ လာ၍ ေနထိုင္ၾကသည္။ ဣသေရလလူတို႔သည္ အဲဂုတၱဳျပည္၌ အလြန္တိုးပြားလာၿပီးေနာက္ ေယာသပ္ကို မသိေသာရွင္ဘုရင္သည္ ေပၚလာၿပီး အဲဂုတၱဳျပည္ကို အစိုးရလာသည့္အခါ ဣသေရလလူတို႔ကို ဖိႏွိပ္၍ မတရားေစခိုင္းသျဖင့္ မခံရပ္ႏိုင္သျဖင့္ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္ကို ေအာ္ဟစ္ၾကသည္။ ထိုအခါ ဘုရားသခင္သည္ ဣသေရလလူတို႔၏ ေအာ္ဟစ္သံကို နားေညာင္း၍ ေမာေရွကို ဦးေဆာင္ေစၿပီး အဲဂုတၱဳလူတို႔၏ ကၽြန္ဘဝမွ ဣသေရလလူတို႔ကို ႏႈတ္ေဆာ္ေတာ္မူခဲ႔ပါသည္။ အဲဂုတၱဳျပည္မွ ထြက္လာေသာ ဣသေရလလူတို႔သည္ အေရအတြက္အားျဖင့္ ေယာက်္ားႀကီး ေျခာက္သိန္းခန္႔ ရိွပါသည္။ အဲဂုတၱဳျပည္မွ ခါနန္ျပည္ေရာက္ဖို႔ တစ္လခန္႔သာ သြားရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ဣသေရလလူတို႔သည္ ဘုရားသခင္ကို မယံုၾကည္ေသာေၾကာင့္ ျပစ္တင္ျမည္တမ္းၾကသျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္းေလးဆယ္ၾကာသည့္တိုင္ ေတာထဲ၌ ေနရၿပီး ဒါဏ္ခတ္ခံရ ပါသည္။ ၿပီးမွ ခါနန္ျပည္သို႔ ဝင္ခြင့္ရၾကပါသည္။ ထိုသို႔ေရာက္ေသာ္လည္း ဣသေရလလူတို႔သည္ ကတိေတာ္ႏွင့္ဆိုင္ေသာ ျပည္ကို ရဖို႔ရန္ စစ္တိုက္၍ ယူရပါသည္။ ဣသေရလတစ္ဆယ္႔ႏွစ္မ်ဳိး၌ လူမ်ဳိးမ်ားေသာသူက က်ယ္ေသာေနရာကို ရၿပီး လူဦးေရနည္းေသာသူက က်ဥ္းေသာေနရာကို ရၾကသည္။ ထိုအထဲမွ ေလဝိအမ်ဳိးသည္ ဘုရား ဘိသိတ္ေပးျခင္းကို ခံရေသာသူျဖစ္ၿပီး နယ္ေျမက်ဥ္းက်ဥ္းသာ ရပါသည္။ ထိုနယ္ေျမ၌ စိုက္ပ်ဳိး၍ မရ၊ ေမြးျမဴေရး လုပ္ဖို႔ ေျမမေလာက္ပါ။ ဘုရားသခင္သည္ ေလဝိအား သူ၏ အမႈေတာ္ကို ေဆာင္ရြက္ေစဖို႔အတြက္ ထိုအလုပ္မ်ားကို လုပ္ဖို႔ အခြင့္မေပးပါ။ စိုက္ပ်ဳိးေရး၊ ေမြးျမဴေရးမ်ားကို လုပ္ပါက ဘုရားသခင္၏ အမႈေတာ္ကို ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၾကမည္ မဟုတ္ပါ။ ထိုနည္းတူ ယေန႔ ဘုရားသခင္၏ အမႈေတာ္ကို ေဆာင္ဖို႔ရန္ ေရြးခ်ယ္ျခင္းခံရပါက ေလာက အလုပ္မလုပ္ပါႏွင့္။ ထိုသို႔ လုပ္ပါက အက်ဳိးအျမတ္ခံစားရမည္ မဟုတ္ပါ။ ယေန႔ အမႈေတာ္ေဆာင္ေနၿပီးမွ စီးပြားအတြက္ ဉာဏ္ကူၿပီး အလုပ္လုပ္ၾကေသာသူမ်ား အက်ဳိးမျဖစ္႐ံုသာမက ဆံုး႐ံႈးမႈမ်ား ၾကံဳၾကရမည္ျဖစ္ပါသည္။

ဓမၼေဟာင္းကာလက ေလဝိမ်ား ေလာကစီးပြားအတြက္ လုပ္ေဆာင္ခြင့္မရိွသကဲ႔သို႔၊ ယေန႔ေခတ္သစ္ေလဝိျဖစ္ေသာ အမႈေတာ္ေဆာင္မ်ား စီးပြားေရး မလုပ္မိၾကဖို႔ သတိျပဳသင့္ၾကပါသည္။ ယေန႔အမႈေတာ္ေဆာင္မ်ား စီးပြားေရးလုပ္ေနပါက ဘုရားသခင္၏ အမႈေတာ္ေဆာင္ဖို႔ရန္ အခ်ိန္ေပးႏိုင္ၾကမည္ မဟုတ္ပါ။ ဣသေရလ၏ သားတို႔သည္ ခါနန္ျပည္၌ အသီးသီးေနရာက်ရာ ေတာင္ပိုင္း၌ ဗယာမိန္ႏွင့္ ယုဒတို႔က ေနရာရၿပီး ေျမာက္ပိုင္း၌ က်န္ေသာဆယ္ေယာက္က ေနရာရၾကပါသည္။ ဣသေရလ လူမ်ဳိးတို႔သည္ ကတိေတာ္ႏွင့္အညီ ခါနန္ျပည္သုိ႔ ေရာက္ရိွၿပီးေနာက္၊ ဦးေဆာင္ခဲ႔ေသာ ဘုရင္မ်ားစြာရိွခဲ႔ရာ၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ဘုရင္မ်ားက ဘုရားသခင္စကားကို နားမေထာင္လုပ္ခ်င္တာလုပ္ၾကသည္။ ထိုဘုရင္တို႔က အဲဂုတၱဳျပည္၌ရိွေသာ အေတြးအေခၚ၊ ကိုးကြယ္မႈမ်ားကို အတုယူ၍ ကိုးကြယ္မႈျပဳၾကျခင္း အားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ အမ်က္ေတာ္ကို ႏိုးေဆာ္ ၾကသည္။ အဲဂုတၱဳလူတို႔က ဖားကိုလည္း ကိုးကြယ္ၾကသည္။ ေႁမြကိုလည္း ကိုးကြယ္ၾကသည္။ ဣသေရလလူမ်ားက ထိုသူတုိ႔ႏွင့္ ေရာေႏွာၿပီး ထုိသူတို႔ေနာက္သို႔ လိုက္ၾကသျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ အမ်က္ေတာ္သက္ေရာက္ၿပီး ဣသေရလႏိုင္ငံသည္ ႏွစ္ျခမ္းကြဲသြားခဲ႔ပါသည္။ ေတာင္ပိုင္း၌ ယုဒျပည္အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ေျမာက္ဘက္၌ ဣသေရလဟူ၍ ကြဲသြားခဲ႔ပါသည္။ ဣသေရလျပည္မွ ရွင္ဘုရင္မ်ားက ဘုရားကို အေလးမထား၊ မထီမဲ႔ျမင္ျပဳၾကသူမ်ား ျဖစ္ၾကေသာ္လည္း ယုဒျပည္ရိွ အခ်ဳိ႕ဘုရင္မ်ားက ဘုရားရွင္ကို ေၾကာက္ရြံ႕႐ိုေသ၍ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို အေလးထား အသက္ရွင္ ခဲ႔ၾကပါသည္။

ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏
ဘုရားသခင္ကိုမေၾကာက္ မိမိစိတ္ထင္အတိုင္း အသက္ရွင္ခဲ႔ေသာ ေျမာက္ပိုင္းရိွ ဣသေရလရွင္ဘုရင္မ်ားအနက္ အားဟပ္မင္းသည္ အဆိုးဆံုး ျဖစ္ပါသည္။ သူ၏ မိန္းမက ေယဇေဗလျဖစ္ပါသည္။ (၃ရာ ၁၈) တြင္ မိုးေခါင္ေသာကာလ သံုးႏွစ္ေစ႔ေသာအခ်ိန္၌ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဧလိယသို႔ ေရာက္လာ၍ အာဟပ္မင္းထံ ကိုယ္ကို ျပေစ၍ ေျမေပၚ၌ မိုးရြာေစမည္ဟု ေျပာေစပါသည္။ ဧလိယသည္ အာဟပ္မင္းထံ ကိုယ္ကို ျပဖို႔ရန္ သြားခ်ိန္၌ ရွမာရိၿမိဳ႕၌ ျပင္းစြာေသာ အစာေခါင္းပါးျခင္းေဘး က်ေရာက္ေနခ်ိန္ျဖစ္ပါသည္။ ထုိအခ်ိန္၌ အာဟပ္မင္းထံ၌ ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႕႐ိုေသေသာ နန္းေတာ္အုပ္ ၾသဗဒိရိွပါသည္ အာဟပ္မင္းသည္ ၾသဗဒိကို ေခၚ၌ တစ္ျပည္လံုး၏ အေျခအေနကို လွည့္လည္၍ ၾကည့္႐ႈေစပါသည္။ ထိုၾသေဗဒိသည္ အာဟပ္၏ မယားေယဇေဗလသည္ ထာဝရဘုရား၏ ပေရာဖက္မ်ားကို သတ္ျဖတ္ခ်ိန္၌ ပေရာဖက္ တစ္ရာကို ေျမတြင္းထဲ၌ ဖြက္ထားၿပီး မုန္႔ႏွင့္ေရကို ေကၽြးေမြးပါသည္။ ဧလိယသည္ ထာဝရဘုရား၏ အမိန္႔ေတာ္အတိုင္း အာဟပ္မင္းအား ကိုယ္ကိုျပ၍ ဧလိယက ငါသည္ ဣသေရလအမ်ဳိးကို မေႏွာင့္ယွက္၊ သင္ႏွင့္ သင့္အေဆြအမ်ဳိးတို႔သည္ ထာဝရဘုရား၏ ပညာတရားကို စြန္႔၍ ဗာလဘုရားတို႔ကို ဆည္းကပ္သျဖင့္ ဣသေရလအမ်ဳိးကို ေႏွာင့္ယွက္ၾကၿပီ။ သို႔ရာတြင္ လူကို ယခုေစလႊတ္၍ ဣသေရလအမ်ဳိးသားအေပါင္းတို႔ကို လည္းေကာင္း၊ ဗာလပေရာဖက္ေလးရာငါးဆယ္ကိုလည္းေကာင္း ငါ႔ထံသို႔ စုေဝးေစပါဟု ဆိုသည့္အတိုင္း အာဟပ္သည္ ျပဳပါသည္။ ထိုအခါ ဧလိယက လူမ်ားရိွရာသို႔ လာ၍ သင္တို႔သည္ ဘာသာႏွစ္ပါးစပ္ၾကားမွာ အဘယ္မွ်ကာလပတ္လံုး ယံုမွားေသာစိတ္ႏွင့္ ေနၾကလိမ္႔မည္နည္း။ ထာဝရဘုရားသည္ ဘုရားသခင္မွန္လွ်င္ ထိုဘုရားကို ဆည္းကပ္ေလာ့ဟု ဆိုပါသည္။ ၿပီးမွ ထာဝရဘုရား၏ ပေရာဖက္က မိမိ တစ္ပါးတည္းရိွ၏။ ဗာလပေရာဖက္ကား ေလးရာငါးဆယ္ ရိွၾက၏။ သို႔ျဖစ္၍ ႏြားႏွစ္ေကာင္ကို ေပးၾကေလာ့။ သူတို႔သည္ တစ္ေကာင္ကို ယူ၍ အပိုင္းပိုင္းျဖတ္ၿပီးလွ်င္ ထင္းေပၚမွာတင္ပါေလေစ၊ မီးမထည့္ေစႏွင့္။ မိမိသည္လည္း ႏြားတစ္ေကာင္ကို ထိုသို႔လုပ္၍ ထင္းေပၚတင္မည္။ မီးမထည့္။

သင္တို႔ ဘုရားမ်ား၏ နာမကို ဟစ္ေခၚၾကေလာ့။ ငါသည္လည္း ထာဝရဘုရား၏ နာမေတာ္ကို ဟစ္ေခၚမည္။ မီးျဖင့္ ထူးေတာ္မူေသာ ဘုရားသည္ ဘုရားသခင္မွန္ပါေစဟု လူမ်ားတို႔အား ေျပာဆိုလွ်င္ လူအေပါင္းက ဧလိယစကားသည္ ေလ်ာက္ပတ္ေပသည္ဟု ဆို၍ ျပဳၾကပါသည္။ (၃ရာ၊ ၁၈:၂၁-၂၅) ဧလိယစကားအတိုင္း သူတို႔သည္ ျပဳ၍ ဗာလပေရာဖက္တို႔သည္ ဗာလဘုရား၏နာမကို ဟစ္ေခၚၾကပါသည္။ သို႔ရာတြင္ ဗ်ာဒိတ္သံမရိွ၊ ထူးေသာသူလည္း မရိွပါ။ သူတို႔သည္ နံနက္ခ်ိန္မွစ၍ မြန္းတည့္အခ်ိန္တိုင္ ေခၚေသာ္လည္း မထူးပါ။ ထိုအခါသူတို႔သည္ ကိုယ္အေသြးႏွင့္ ကိုယ္ကိုလူးျခင္းငွာ ဓါး၊ သံစူးႏွင့္ ကိုယ္ကို ရွေစ၍ ညဦးယံအခ်ိန္တိုင္ေအာင္ ျပဳၾကေသာ္လည္း ထူးေသာသူမရိွ၊ ဗ်ာဒိတ္သံမရိွပါ။ ထိုအခ်ိန္ေရာက္မွ ဧလိယက လူမ်ားကို ေခၚ၍ ၿပိဳပ်က္ေသာ ထာဝရဘုရား၏ ယဇ္ပုလႅင္ကို ရွင္းလင္းၿပီးမွ ယာကုပ္အမ်ဳိး၏အေရအတြက္အတိုင္း ေက်ာက္တစ္ဆယ္႔ႏွစ္လံုးကို ယူ၍ ထာဝရဘုရား၏ နာမေတာ္အဘို႔ ယဇ္ပုလႅင္ကို တည္ၿပီးလွ်င္ မ်ဳိးေစ႔ ႏွစ္တင္းေလာက္ဝင္ႏိုင္ေသာက်ံဳးကို ယဇ္ပုလႅင္ပတ္လည္၌ တူးေလသည္။ ၿပီးွလွ်င္ ထင္းကိုစီ၍ ႏြားကို အပိုင္းပိုင္းျဖတ္ၿပီး ထင္းေပၚမွာတင္၍ အိုးေလးလံုးကို ေရႏွင့္ အျပည့္ထည့္၍ မီး႐ိႈ႕စရာယဇ္ႏွင့္ ထင္းေပၚမွာ ေလာင္းၾကေလာ့ဟုဆိုသည္အတိုင္း သူတို႔သည္ ေလာင္းၾကပါသည္။ ထိုနည္းအတိုင္း သံုးႀကိမ္တိုင္ေအာင္ ေလာင္း၍ ေရသည္ ယဇ္ပုလႅင္ပတ္လည္ႏွင့္ က်ဳံး၌ ျပည့္ေလသည္။ ညဦးယံယဇ္ပူေဇာ္ခ်ိန္ ေရာက္လာေသာအခါ၊ ပေရာဖက္ ဧလိယသည္ လာ၍ ဣသေရလလူတို႔၏ ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရား အကၽြႏ္ုပ္သည္ ကိုယ္ေတာ္၏ ကၽြန္ျဖစ္၍ အမိန္႔ေတာ္အတိုင္း ဤအမႈအလံုးစံုတို႔ကို ျပဳေၾကာင္းကို သူတို႔သည္ သိေစျခင္းငွာ အကၽြႏ္ုပ္စကားကို နားေထာင္ေတာ္မူပါ ဟု ဆုေတာင္းေလသည္။ ထိုအခါ ထာဝရဘုရား၏ မီးသည္ က်သျဖင့္၊ မီး႐ိႈ႕ရာယဇ္အစရိွေသာ ထင္းေက်ာက္၊ ေျမမႈန္႔ကိုလည္း ေလာင္၍ က်ဳံး၌ရိွေသာေရလည္း ခန္းေျခာက္သြားပါသည္။ ထိုအခါ လူအေပါင္းတို႔က ထာဝရဘုရားသည္ ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူသည္ဟု ဝန္ခံၾကပါသည္။ ထိုအခါ ဧလိယ သည္ ဗာလပေရာဖက္မ်ားကို ဖမ္းဆီးေစၿပီး ကိ႐ႈန္ေခ်ာင္းသို႔ ယူသြားၿပီးလွ်င္ ကြပ္မ်က္လိုက္ပါသည္။

ထာဝရဘုရားကို မထီမဲ႔ျမင္ မျပဳႏွင့္
ဧလိယသည္ ထုိသို႔ ထာဝရဘုရား၏ ဘုန္းေတာ္ကို ထင္ရွားေစၿပီး ေယဇေဗလ၏ ပေရာဖက္ေလးရာငါးဆယ္အား လုပ္ၾကံသည့္ သတင္းကို ေယဇေဗလၾကားလွ်င္ ဧလိယကို သတ္ဖို႔ရန္ စီစဥ္ပါသည္။ ေယဇေဗလသည္ ထာဝရဘုရားကို ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳသူျဖစ္၍ မိဖုရားျဖစ္ေသာ္လည္း ဂုဏ္မရိွ။ သူ၏ အဆံုးသည္ ဝမ္းနည္းစရာျဖစ္ပါသည္။ (၄ရာ၊ ၉:၁၀) တြင္ ပေရာဖက္ ဧလိယရွဲက “ေယဇေဗလကို သၿဂႋဳလ္ေသာသူမရိွ၊ ေယဇေရလေျမကြက္၌၊ ေခြးတို႔သည္ သူ႔ကို စားၾကလိမ္႔မည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူေၾကာင္းကို ဆင့္ဆိုၿပီးမွ တံခါးကို ဖြင့္၍ ေျပး၏” ေနာက္ဆံုး၌ ဘုရားသခင္ကို မထီမဲ႔ျမင္ျပဳေသာ ေယဇေဗလသည္ မိန္းမစိုးတို႔ တြန္းခ်ျခင္းကို ခံရၿပီး ျပတင္းေပါက္မွ ေအာက္သို႔ ျပဳတ္က်၍ ေသေလ၏။ သူသည္ ရွင္ဘုရင္၏ သမီးျဖစ္၍ သြားၾကည့္၍ သၿဂႋဳလ္ပါဟု ေျပာသည့္အတိုင္း သၿဂႋဳလ္ဖို႔ရန္ သြားသည့္အခါ ဦးေခါင္းခြံ၊ ေျခဖ်ား၊ လက္ဝါးတို႔ကိုသာ ေတြ႔ရသျဖင့္ ေယဟုအားလာ၍ ၾကားေလွ်ာက္ၾကပါသည္။ ထိုအခါ ေယဟုက ေယဇေရလေျမကြက္၌ ေခြးတို႔သည္ ေယဇေဗလ၏ အသားကို စားၾကလိမ္႔မည္ဟု ထာဝရဘုရားသည္ မိမိကၽြန္ဧလိယအားျဖင့္မိန္႔ေတာ္မူေသာ စကားသည္ ျပည့္စံုၿပီဟုဆုိပါသည္။ ထာဝရဘုရားကို မထီမဲ႔ျမင္ျပဳ၊ ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳေသာ ေယဇေဗလ၏ လမ္းဆံုးသည္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ျဖစ္ပါသည္။ ဓမၼေဟာင္းကာလက လူတို႔သည္ ေသလြန္ေသာအခါ ေကာင္းစြာသၿဂႋဳလ္၍ သခၤ်ဳိင္းကို ကဗၼည္းတင္ၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္ ေယဇေဗလ၏ သခၤ်ဳိင္းျဖစ္၏ဟု အဘယ္သူမွ် မေျပာႏိုင္ေအာင္ အမွတ္ျပဳစရာ မက်န္ခဲ႔ပါ။
“သို႔ျဖစ္၍ ဤသခၤ်ဳိင္းသည္ ေယဇေဗလသခၤ်ဳိင္းျဖစ္၏ဟု အဘယ္သူမွ်မေျပာႏိုင္မည္အေၾကာင္း၊ သူ၏ အေလာင္းေကာင္သည္ ေယဇေရလေျမကြက္တြင္း၊ လယ္ျပင္၌ေနာက္ေခ်းကဲ႔သို႔ ရိွရလိမ္႔မည္ဟု ဆို၏။” (၄ရာ၊ ၉:၃၇)

ထာဝရဘုရားကို မထီမဲ႔ျမင္ျပဳေသာသူ၏ အသက္တာသည္ အလားတူဆံုးမျခင္းခံရမည္။ အရွက္တကြဲ ျဖစ္ရမည္။ အသေရပ်က္မည္။ ေယဇေဗလသည္ ရွင္ဘုရင္မ ျဖစ္ေသာ္လည္း ေသေသာအခါ အေလာင္းကို ေခြးစားျခင္း ခံရပါသည္။ ထာဝရဘုရားကို ေက်ာခိုင္းၿပီး ရန္တုံ႔မူေသာသူကို ဘုရားသခင္ မဆံုးမဘဲမေနပါ။ ဒဏ္စီရင္ေတာ္မူမည္ ျဖစ္သည္။ ယေန႔လူငယ္မ်ား ဘုရားသခင္ကို မထီမဲ႔ျမင္မျပဳမိဖို႔ရန္ သတိျပဳပါ။ အခ်ဳိ႕လူငယ္မ်ားက ဘီယာကို အရက္မဟုတ္ဘူးဆိုကာ ေသာက္သံုးေနၾကသည္။ အခ်ဳိ႕ေသာ ဒုစ႐ိုက္မ်ားကိုလည္း အေရးမႀကီးဟု သေဘာထားကာ က်ဴးလြန္ေနၾကသည္။ ထိုသို႔ မျပဳမိၾကပါႏွင့္။ ထာဝရဘုရားသည္ မွန္ေသာဘုရား၊ အသက္ရွင္ေသာဘုရား၊ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေသာဘုရား ျဖစ္ေတာ္မူသည္ ျဖစ္၍ ထာဝရဘုရားကို ခိုလံႈကိုးစားလ်က္၊ အေလးထားခန္႔ျငားလ်က္ အသက္ရွင္ၾကပါ။ ထိုသို႔ ျပဳေသာသူမ်ားကို ဘုရားသခင္သည္ ၾကည့္႐ႈမစ၍ ကြယ္ကာလ်က္ ေကာင္းႀကီးေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေမတၱာႏွင့္ အသိေပး ေဝငွလိုက္ရပါသည္။

1 comments:

rose of sharon said...

ဘုရားနဲ႔ေဝးေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ဒီေဒသနာေတာ္အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...