ဒီရက္ပိုင္း ျမန္မာသီခ်င္းအေခြသစ္ေတြ နားမေထာင္ျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာသြားၿပီ။ သီခ်င္းအေဟာင္းေလးေတြခ်ည္း နားဆင္ရတာ႐ိုးအီလာလို႔ သီခ်င္းေခြအသစ္ေလးေတာင့္တမိပါတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ လက္တေလာ လွည္းတန္းနားမွာ ခဏခဏေတြ႔ေနတဲ႔ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ ဒုတိယေတးစုသစ္ “အနီးဆံုးလူ... နမ္းမွာလား” အေခြေလး ဝယ္ျဖစ္သြားပါတယ္။ Billboard မွာ ေၾကာ္ျငာထားတဲ႔ပံုစံေလးကေတာ့ ဟိုးတုန္းက မေဟမာေနဝင္းတို႔ ျမန္မာ႐ုပ္ျမင္သံၾကားေပၚခါစမွာ ဝတ္ၿပီးဆိုေလ႔ရိွတဲ႔ ဖက္ရွင္မ်ဳိးေလးနဲ႔မို႔ တစ္မ်ဳိး ၾကည့္ေကာင္းတယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ ဒီေတးစုေလးအေၾကာင္းကိုလည္း ဂ်ာနယ္သတင္းေတြထဲမွာ ဖတ္ၿပီးသားမို႔ စိတ္ဝင္စားမိထားတာကလည္း ဝယ္ျဖစ္ဖို႔ တြန္းအားပါ။ ဟိုးတုန္းက နာမည္ႀကီးခဲ႔တဲ႔ သီခ်င္းတခ်ဳိ႕ကို ျပန္ဆိုထားတယ္ဆိုတာေၾကာင့္ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ ျပန္ဆိုေတးေတြအေပၚ သက္ဝင္ခံစားမႈကို နားဆင္ခ်င္စိတ္လည္း ရိွေနတာလည္း ပါပါတယ္။
ဒီေတးစုေလးရဲ႕ အမည္ကိုေတာ့ သီခ်င္းေခါင္းစဥ္ႏွစ္ခုကို ဆက္ၿပီး ေခါင္းစဥ္တစ္ခုအျဖစ္ တင္ထားလိုက္တာပါ။ ေတးသံရွင္ႀကီး စိုးပိုင္ ရဲ႕ “အနီးဆံုးလူ” သီခ်င္းနဲ႔ ေတးသံရွင္နဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ တင့္တင့္ထြန္း ရဲ႕ နာမည္ႀကီး “နမ္းမွာလား” သီခ်င္းေတြပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ့စိတ္ရင္းနဲ႔ေျပာရရင္ ဒီေခါင္းစဥ္က ကၽြန္ေတာ့ကိုေတာ့ မဆြဲေဆာင္ႏိုင္တာ အမွန္ပါပဲ။ တျခား သီခ်င္းခံစားသူေတြကိုေတာ့ မေျပာတတ္ပါ။ ဝယ္ခဲ႔စဥ္တုန္းကေတာ့ သီခ်င္းေခါင္းစဥ္ေတြ မၾကည့္ျဖစ္ခဲ႔ပါဘူး။ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ က ဂ်ာနယ္ထဲမွာ ေျပာျပထားလို႔ ေဟမာေနဝင္း၊ ထြန္းအိႁႏၵာဗိုလ္ နဲ႔ တင့္တင့္ထြန္း တို႔ရဲ႕ သီခ်င္းေတြ ပါတယ္လို႔ေတာ့ အၾကမ္းဖ်ဥ္းသိထားၿပီး စိတ္ဝင္စားလို႔ ဝယ္ျဖစ္ခဲ႔တာပါ။ ဒါေပမယ္႔ေပါ႔ေလ။ သီခ်င္းနာမည္ေတြ ေတြ႔လိုက္ရတဲ႔အခ်ိန္မွာေတာ့ အေတာ္ေလး အံ႔အားသင့္မိသြားတယ္။ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ဘာေၾကာင့္ ဒီေလာက္နာမည္ႀကီးခဲ႔တဲ႔ သီခ်င္းတခ်ဳိ႕ကို ျပန္ဆိုရတာလဲဆိုတာလည္း နားမလည္ႏိုင္ ျဖစ္ခဲ႔ရပါတယ္။ သူမ ေရြးခ်ယ္ထားတဲ႔ သီခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ျပန္ဆိုေတးသံရွင္ တစ္ေယာက္အတြက္ တာဝန္အရမ္းႀကီးတဲ႔ သီခ်င္းေတြ ပါေနပါတယ္။ ဒါဟာ သူမ ရဲ႕ အရည္အခ်င္းတစ္ရပ္ကို ထုတ္ေဖာ္ျပသခ်င္လို႔လည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္လုိ႔ ယူဆမိခဲ႔ပါတယ္။
“အနီးဆံုးလူ... နမ္းမွာလား” ေတးစုထဲမွာ သီခ်င္း အားလံုးေပါင္း (၁၃) ပုဒ္ပါဝင္ထားပါတယ္။ ဒီေတးစုကို Excellent Creation ကေန ျဖန္႔ခ်ိေပးထားတာပါ။ သီခ်င္းေတြကိုေတာ့ Lazy Club Band ရယ္၊ KZY (Pro) ရယ္က တီးခတ္ေပးထားၿပီး စတူဒီယိုကေတာ့ KZY (Pro) ပါပဲ။ ဟာမိုနီကိုေတာ့ Everglades အဖြဲ႔က တာဝန္ယူေပးထားၿပီး Mixing ကိုလည္း KZY (Pro) ကပဲ ဆြဲေပးထားပါတယ္တဲ႔။ ဒါေလးကို ေလ႔လာရင္းနဲ႔ပဲ သီခ်င္းေခြေလးကို စဖြင့္ၾကည့္လိုက္ပါတယ္။
၁။ နမ္းမွာလား
ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းေလး အံ႔အားသင့္သြားတယ္။ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ကို ကၽြန္ေတာ္က “တင္းတယ္ တင္းတယ္” သီခ်င္းမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး သေဘာက်ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ ဆိုေပါက္ေတြနဲ႔ ခံစားသက္ဝင္မႈေတြက ပီျပင္လြန္းတယ္လို႔ ခံစားရလို႔ပါ။ မူရင္း အိႏၵိယသီခ်င္းလိုကို နားေထာင္ရ သေဘာက်မိတာပါ။ ဘာေၾကာင့္ ဒီသီခ်င္းမွာ အဲေလာက္ အားမရိွသလို ျဖစ္ေနရတာလဲ။ ၿပီးေတာ့ လုိတာထက္ပိုၿပီး ခၽြဲႏြဲ႔ေနသလားလို႔ ေတြးထင္မိပါတယ္။ ဒီသီခ်င္းနားေထာင္ၿပီးတာနဲ႔ အေခြကို ခဏရပ္ၿပီး ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာ ရိွေနတဲ႔ တင့္တင့္ထြန္း ရဲ႕ “နမ္းမွာလား” မူရင္းေလးကို ျပန္နားေထာင္ၾကည့္မိတဲ႔အထိပါပဲ။ သူ႔ေခတ္နဲ႔သူမို႔ အႀကိဳက္ေတြ႔ေကာင္းလည္း ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေအသင္ခ်ဳိေဆြကို ဒီ႔ထက္ပိုၿပီး ျမဴးႂကြ အားပါေစခ်င္တာ အမွန္ပါ။ သီခ်င္းေလး ဆံုးသြားၿပီလို႔ ထင္ေနတယ္အခ်ိန္မွာ Outro ေလးနဲ႔ ျပန္ပိတ္ေပးထားတဲ႔ စိတ္ကူးေလးကိုေတာ့ သေဘာက်ပါတယ္။
၂။ သီခ်င္းေလးကို ခ်စ္တာလား
ဒီသီခ်င္းမွာလည္း ေရွ႕ကသီခ်င္းလိုပါပဲ။ အသံက လိုတာထက္ပိုၿပီး အားမပါသလို ျဖစ္ေနတာမို႔ စိတ္ထဲ အားမလို အားမရ ျဖစ္မိပါတယ္။ ေဟမာေနဝင္း ဆိုတာကို ပိုသေဘာက်မိပါတယ္။ ဒါက ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ ပုဂၢလိက အျမင္ပါ။ ႀကိဳက္တဲ႔သူေတြလည္း ႀကိဳက္မိေနႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ေတာ့ ဒီသီခ်င္း နားေထာင္ရတာ ၿပီးခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္ေတြတုန္းက ထုတ္ထားတဲ႔ ေဟမာေနဝင္း ရဲ႕ တစ္ကိုယ္ေတာ္႐ိႈးအေခြ ကာရာအိုေကကို ေဘးအိမ္က ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ေယာက္က ဆိုျပေနတာ နားေထာင္ေနရသလိုပဲ ထင္ေနမိပါတယ္။
၃။ ေနရာတိုင္းမွာ
ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ အသံမာန္နဲ႔ ခံစားသက္ဝင္မႈေတြ ေလ်ာ့ေနတယ္လို႔ ခံစားရေပမယ္႔ ဒီသီခ်င္းေလးကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး နားဆင္ရေကာင္းေအာင္ ဆိုျပသြားႏိုင္ပါတယ္။ ေတးသံရွင္ႀကီး စိုင္းထီးဆုိင္ရဲ႕ သီခ်င္းေကာင္းတစ္ပုဒ္ပါ။
၄။ ခြင့္လႊတ္ေနာ္
ေဟမာေနဝင္းရဲ႕ သီခ်င္းေတြထဲက ေရြးမဆိုသင့္တဲ႔ တစ္ပုဒ္ကို ေရြးဆိုထားတယ္လို႔ ခံစားရပါတယ္။ ေဟမာေနဝင္း ရဲ႕ ဆိုဟန္နဲ႔ အသံကို မမီဘူးလို႔ ခံစားရပါတယ္။ သူ႔ေခတ္နဲ႔သူမို႔ေတာ့ ႀကိဳက္ႏိုင္ၾကမယ္ထင္ပါတယ္။
၅။ အနီးဆံုးလူ
ေတးသံရွင္ႀကီး ဦးစိုးပိုင္ရဲ႕ သီခ်င္းေကာင္းျဖစ္ၿပီး ျပန္ဆိုသူလည္း အရမ္းမ်ားေနတာေၾကာင့္ ေအသင္ ေရွာင္သင့္တယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ အရင္ဆိုထားတဲ႔ ေမဆိြ၊ ေဟမာေနဝင္း၊ ပိုးအိစံ တို႔ရဲ႕ မာန္နဲ႔ ခံစားသက္ဝင္မႈမ်ဳိးကို အျပည့္အဝ မမီေသးဘူးလို႔ ထင္မိပါတယ္။
၆။ စာ
ဒီသီခ်င္းကို ေအသင္ ေရြးခ်ယ္တာ ေတာ္တယ္လို႔ ခ်ီးက်ဴးမိပါတယ္။ ဒီသီခ်င္းဟာ တစ္ခ်ိန္ကလည္း နာမည္ႀကီးခဲ႔ေပမယ္႔ ခုေနာက္ပိုင္းမွာ ဘယ္သူမွ ျပန္မဆိုျဖစ္ေသး၊ သတိမရၾကေသးတဲ႔ သီခ်င္းပါ။ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ အသံနဲ႔လည္း လိုက္ဖက္ပါတယ္။ စာသားအေၾကာင္းအရာလည္း ေကာင္းပါတယ္။
၇။ မိေတာ့မိတယ္
ဒီေတးစုထဲမွာ အခ်ီးက်ဴးမိဆံုး အပုဒ္ပါ။ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ ဆိုေပါက္၊ ဆုိဟန္ ေတြနဲ႔ လိုက္ဖက္လြန္းတဲ႔ သီခ်င္းျဖစ္ပါတယ္။ အသံမွာလည္း မာန္ရိွၿပီး သြက္သြက္လက္လက္နဲ႔ လူငယ္ဆန္ဆန္ ဆိုသြားႏိုင္ပါတယ္။ ဟိုးအရင္က ျပန္ဆိုခဲ႔ဖူးတဲ႔ ယုဇန ထက္ ေအသင္ ဆိုတာကို ပိုသေဘာက်မိပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ မေရြးသင့္တဲ႔ သီခ်င္းလို႔ေတာ့ ထင္ပါတယ္။ ႐ိုးလြန္းေနၿပီ ထင္လို႔ပါ။
၈။ ယံုလား
ေအသင္ က ဒီေတးစုမွာ ေဟမာေနဝင္း ရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို အမ်ားဆံုး ေရြးခ်ယ္ သီဆိုျပသြားပါတယ္။ သူေရြးခ်ယ္လိုက္သမွ်ကလည္း ေဟမာေနဝင္း ရဲ႕ Trademark သီခ်င္းေတြခ်ည္းပဲမို႔ မေရြးသင့္တဲ႔ သီခ်င္းေတြလို႔ ထင္မိပါတယ္။ ဒီသီခ်င္းမွာလည္း ေဟမာေနဝင္း က သူ႔နာမည္ေလး ထည့္ဆိုထားတာကို ေအသင္ ကလည္း သူ႔နာမည္ အစားထုိးၿပီး ေျပာင္းဆိုသြားေပမယ္႔ ရင္ထဲမွာေတာ့ ေဟမာေနဝင္း ဆိုထားတာပဲ စြဲေနေတာ့ ခက္ပါတယ္။
၉။ မယံုႏိုင္ဘူး
ဒီေတးစုထဲမွာ တစ္ပုဒ္တည္း ပါတဲ႔ ထြန္းအိႁႏၵာဗိုလ္ ရဲ႕ သီခ်င္း ျပန္ဆိုေတးေလးပါ။ အရင္က ထြန္းအိႁႏၵာဗိုလ္က မ်ဳိးေက်ာ့ၿမိဳင္နဲ႔ တြဲၿပီး ဒီသီခ်င္းေလးကို သူမရဲ႕ အိပ္မက္ညမ်ား ေတးစုထဲမွာ အဖြင့္ သီခ်င္းအေနနဲ႔ဆိုခဲ႔သလို ဘရိတ္ကီနဲ႔ တြဲၿပီး ဒီသီခ်င္းကိုပဲ လူမင္း နဲ႔ ခင္စံပယ္ဦးတို႔ရဲ႕ မဂၤလာပြဲအထိမ္းအမွတ္ေခြထဲမွာ ထပ္မံသီဆိုခဲ႔ပါေသးတယ္။ ဒီသီခ်င္းေလးကို ေအသင္ခ်ဳိေဆြ က Rapping ေတြ ျဖဳတ္ၿပီး သီဆိုလိုက္တာမို႔ သီခ်င္းစာသား အဆက္ေတြ ေပ်ာက္သြားသလို ခံစားမိသြားပါတယ္။ မူလတုန္းက မိန္းကေလးအဆုိ မယ္လိုဒီ နဲ႔ ေယာက်္ားေလးအဆို ရက္ပ္စာသားေတြဟာ အခ်ိတ္အဆက္ေလးေတြ ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ခုလို မယ္လိုဒီခ်ည္း သက္သက္ ေရြးႏုတ္သီဆိုလိုက္တာကလည္း သီခ်င္းစာသားကို အေထာက္အပံ႔အားနည္းသြားေစတယ္ ထင္မိပါတယ္။ မူလသီဆိုသူေတြကို ပိုႏွစ္သက္မိပါတယ္။
၁၀။ ႏွစ္ေယာက္တစ္အိပ္မက္
ေအသင္ က ဒီေတးစုထဲက သီခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို မူလပံုစံေလးမေျပာင္းဘဲ သီဆိုသြားတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ခု သီခ်င္းေလးကိုေတာ့ ေတးဂီတပိုင္းမွာ ပံုစံေျပာင္းထားပါတယ္။ ေအသင္ နဲ႔ သိပ္မလိုက္ဘူးလို႔ ထင္မိတဲ႔အျပင္ သီခ်င္းကလည္း အရမ္း႐ိုး၊ ေဟာင္းေနတဲ႔ သီခ်င္းျဖစ္ေနတယ္လို႔ ခံစားရပါတယ္။ တေလာေလးကမွ ထြက္ထားတဲ႔ ေတးေရး ဦးစိုးလင္း အေခြထဲမွာ L လြန္းဝါ ဆိုထားတာကို လူေတြေတာ္ေတာ္ေလး နားရည္ဝခဲ႔ၾကၿပီးမို႔ပါ။
၁၁။ ျပန္သိမ္းထားမယ္
ဒီသီခ်င္းေလးကေတာ့ ေအသင္ခ်ဳိေဆြနဲ႔ လုိက္ဖက္ပါတယ္။ ဘယ္သူျပန္ဆိုဆို မ႐ိုးတဲ႔သီခ်င္းေလးပါ။ ေအသင့္ေရွ႕က ငယ္ငယ္ ဆိုထားေသးေပမယ္႔ ေအသင္ ဆိုတာကို ပိုႀကိဳက္မိပါတယ္။
၁၂။ လမ္းႏွစ္သြယ္
ေတးသံရွင္ႀကီး စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ နာမည္ႀကီး ေတးတစ္ပုဒ္ပါပဲ။ ေအသင္ဆိုထားတာလည္း ေကာင္းပါတယ္။
၁၃။ ေတာင္းတဲ႔ဆုနဲ႔ ျပည့္ဝရေစသား
ေဟမာေနဝင္း ရဲ႕ ေနာက္ထပ္ မွတ္တိုင္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါ။ ေဟမာေနဝင္းကိုယ္တိုင္လည္း ျပန္ဆိုထားတာ မၾကာေသးတာမို႔ ေအသင္ထပ္ဆိုတာကို ဘာေျပာရမွန္းမသိေတာ့ပါဘူး။
ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ “အနီးဆံုးလူ... နမ္းမွာလား” ေတးစုဟာ ေတးစုတစ္ခုလံုးကို ျခံဳေျပာရရင္ ၿငိမ္႔ၿငိမ္႔ေျငာင္းေျငာင္းနဲ႔ နားဆင္ေပ်ာ္ပါတယ္။ လူငယ္ေတြ အတြက္ သိပ္ၿပီး စိတ္လႈပ္ရွားေစမွာမ်ဳိး မဟုတ္ပါဘူး။ လူလတ္ပိုင္းေတြအတြက္လည္း ဒီေတးစုဟာ အရင္ေတးသံရွင္ေတြရဲ႕ အသံနဲ႔ ဟန္က စြဲေနၿပီးသားမို႔ သိပ္ၿပီး စိတ္လႈပ္ရွားစရာျဖစ္မေနျပန္ဘူးလို႔ ယူဆပါတယ္။ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ ေတးစုႀကီးကို ကိုယ္ခံစားရသလို ေျပာျပလိုက္လို႔ ဆရာႀကီးက်တယ္ေတာ့ မထင္ပါနဲ႔။ ကိုယ္႔ကို သူ႔လို သီခ်င္းဆိုျပပါဆိုလည္း ဆိုမျပတတ္ပါဘူး။ သီခ်င္းေတြကို ခ်စ္တဲ႔ ခံစားနားဆင္သူ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ ပုဂၢလိကအျမင္ကို တင္ျပျခင္းသက္သက္ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္မိသေလာက္ေတာ့ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ က ဒီေတးစုကို သူမရဲ႕ ဒုတိယေတးစု ဆိုတာထက္ အမွတ္တယေတးစုအျဖစ္ပဲ သေဘာထားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ သူမရဲ႕ ဒုတိယေတးစုကိုေတာ့ သၾကၤန္နားဝန္းက်င္မွာ ျဖန္႔ခ်ိမယ္လို႔ေတာ့ ဖတ္မိပါတယ္။ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ႔ ပရိတ္သတ္ေတြအတြက္ေတာ့ ဒီေတးစုဟာ ေနာက္ထပ္ေတးစု မလာခင္ စပ္ၾကား နားဆင္ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္မယ္႔ ေတးစုလို႔ ထင္ပါတယ္။ ဒီေတးစုထဲက သီခ်င္းေကာင္းေလးေတြကိုေတာ့ ဒီေန႔ပု႑က၊ ေမာင္သစ္မင္း၊ စိုင္းခမ္းလိတ္၊ မင္းခ်စ္သူ၊ ညီညီသြင္၊ စိုးလင္း နဲ႔ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ တို႔က ေရးဖြဲ႔ေပးထားပါတယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း တင္ျပရင္းနဲ႔ပဲ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ရဲ႕ “အနီးဆံုးလူ... နမ္းမွာလား” ကို အားပါးတရ နမ္းလိုက္ပါတယ္။
သီဟလုလင္
3 comments:
နာမည္ပဲၾကားဖူးတယ္တစ္ခါမွနားမေထာင္ဖူးေသးဘူး
ခုေတာ႔ နားလဲမေထာင္ခ်င္ေတာ႔ပါဘူးသီဟေရး
ထားတာနဲ႔ပဲ လုံေလာက္သြားတယ္
ခင္တဲ႔ jasmine
ကုိ႔ညီေရးတာနဲ႔ပဲ
နားေထာင္စရာေတာင္မလုိေတာ႔ပါဘူး
ေက်းဇူးပါညီေရ
ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ဒီေခြကို နားမေထာင္ခင္မွာ သူေျဖထားတဲ့ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုကို ဖတ္ျပီး နားေထာင္ခ်င္စိတ္ကုန္သြားတယ္.. တခ်ိဳ႔ သီခ်င္းေတြက ဆိုရတာ အရမ္းခက္လို႔ သံုးေခါက္ေလာက္ေတာင္ ျပန္သြင္းယူရတယ္ တဲ့။ ဒီေခြမွာ သူအင္အားစိုက္ထည့္ထားပံု မေပၚတဲ့အတြက္ နားမေထာင္ခ်င္ခဲ့ဘူး။ နားေထာင္ျဖစ္ေတာ့လဲ အကိုေျပာသလိုပါပဲ။ မူရင္းအဆိုေတာ္ေတြကိုပဲ ပိုသတိရမိပါတယ္ဗ်ာ။
Post a Comment